مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 09:302021-12-04سياسي

ورود ارتش به طرح های محرومیت زدایی/تجهیزات جنگی امدادرسان شده اند


ارشد نظامی آجا در منطقه اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری گفت: ارتش به طرح های محرومیت زدایی و کمک به محرومان در کشور ورود جدی داشته است و تمرکز خدمات در اصفهان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امیر سرتیپ دوم محسن آذرافروز ظهر شنبه در نشست خبری که به منظور ارائه گزارش محرومیت زدایی و جهادی نزاجا برگزار شد با بیان اینکه ارتش ضمن حفظ آمادگی خود در زمینه های نظامی در زمینه محرومیت زدایی نیز فعالیت های زیادی را در دستور کار قرار داده است، اظهار داشت: ارتش بر اساس وظیفه ذاتی خودش که در قانون اساسی مشخص شده و شعار ارتش فدای ملت، تمرکز محرومیت زدایی را در برنامه های خود قرار داده است.

وی با بیان اینکه ارتش یکی از ارکان و بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی ایران است که همواره در همه عرصه ها فعالیت های مجاهدانه، عاشقانه وموثر و بی بدیلی را دارد، ابراز داشت: کشور ایران از شرایط اقلیمی خاصی برخوردار است و شاهد بلایای طبیعی از جمله سیل، زلزله، خشکسالی و … بوده ایم که خسارت های زیادی را به کشور وارد کرده و از این رو ارتش با کمک رسانی فوری و مدیریت بجران ورود جدی در این زمینه داشته است.

ارشد نظامی آجا در منطقه اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه طی دو سال اخیر بیماری کرونا شاخص ترین بلا در کشور بوده است، افزود: در این زمینه نیز ار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود ارتش به طرح های محرومیت زدایی/تجهیزات جنگی امدادرسان شده اند

ورود ارتش به طرح های محرومیت زدایی/تجهیزات جنگی امدادرسان شده اند