مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 09:302021-12-04اجتماعي

برگزاری دوره های آموزشی مدیریت صحنه حوادث جاده ای در استان قم


معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قم گفت: به منظور مدیریت صحنه حوادث جاده ای دوره های آموزشی با حضور نیروهای پلیس راه، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قم، در راستای امدادرسانی به موقع و موثر و همچنین جلوگیری از تشتت و موازی کاری درصحنه حوادث جاده ای، دوره های آموزشی مدیریت و فرماندهی صحنه حوادث برون شهری در استان قم درحال برگزاری است.

حمید سالاری معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قم در راستا اظهار کرد: این دوره ها به دنبال دستورالعمل یکپارچه سازی مدیریت صحنه تصادف در مصوبه نشست 114 کمیسیون ایمنی راه ها در دستور کار قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: طی این دوره ها نسبت به آموزش شیوه مدیریت و فرماندهی صحنه حوادث جاده ای برای دستگاه های امداد رسان جاده ای شامل پلیس راه، راهداری و حمل و نقل، اورژانس، مدیریت بحران، هلال احمر، آتش نشانی، امداد خودرو اقدام می شود.

سالاری با یادآوری این مهم که این دوره ها از آذرماه سال جاری آغاز شده است عنوان کرد: در این دوره ها ضمن تاکید بر آنکه مدیریت و فرماندهی صحنه در حوادث  جاده ای بر عهده پلیس راه است نسبت به دیگر آموزش های موضوعه همانند تشخیص نوع و کدبندی حادثه، شیوه چیدمان خودروهای امدادی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دوره های آموزشی مدیریت صحنه حوادث جاده ای در استان قم

برگزاری دوره های آموزشی مدیریت صحنه حوادث جاده ای در استان قم