مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 09:252021-12-04سياسي

بلوکه شدن منابع مالی وزارت بهداشت نیاز به رسیدگی فوری دارد


نماینده غرب هرمزگان در مجلس خواستار رسیدگی به موضوع بلوکه شدن منابع مالی وزارت بهداشت شد که از سوی برخی دستگاه های نظارتی صورت گرفته و برای این وزارتخانه ایجاد مشکل کرده است.

- ایسنا/هرمزگان نماینده غرب هرمزگان در مجلس خواستار رسیدگی به موضوع بلوکه شدن منابع مالی وزارت بهداشت شد که از سوی برخی دستگاه های نظارتی صورت گرفته و برای این وزارتخانه ایجاد مشکل کرده است.

احمد جباری در واکنش به بلوکه شدن منابع مربوط به وزارت بهداشت از سوی برخی دستگاه های نظارتی گفت: متأسفانه بعضی اوقات شاهد خودتحریمی هستیم که می تواند به سیاست های دستگاه ها در راستای خدمت به مناطق محروم آسیب بزند.

نماینده مردم بندرلنگه، بستک، کیش و پارسیان در مجلس شورای اسلامی در ادامه با انتقاد از دپوی کالاهای اساسی در گمرکات که خودتحریمی محسوب می شود، عنوان کرد: در کنار این موضوع متأسفانه اخیرا نیز شاهد بلوکه شدن منابع وزارت بهداشت آن هم در شرایط سخت کرونایی بودیم که غیر قابل باور و غیرمنطقی است.

وی افزود: در شرایطی که مناطق کمتر توسعه یافته به حمایت جدی وزارت بهداشت برای افزایش شاخصه های توسعه ای و حمایت این وزارتخانه نیاز دارند تا فاصله معنادار آنها با مناطق توسعه یافته کاهش یابد، این اقدام منطقی نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بلوکه شدن منابع مالی وزارت بهداشت نیاز به رسیدگی فوری دارد

بلوکه شدن منابع مالی وزارت بهداشت نیاز به رسیدگی فوری دارد