مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 09:152021-12-04سياسي

گسترش ارتباط دانشگاه و جامعه راهکار اصلی عبور از چالش های ایلام است


سرپرست معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه ایلام گفت: گسترش ارتباط دانشگاه و جامعه راهکار اصلی عبور از چالش های مطرح استان ایلام است.

- ایسنا/ایلام سرپرست معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه ایلام گفت: گسترش ارتباط دانشگاه و جامعه راهکار اصلی عبور از چالش های مطرح استان ایلام است.

دکتر محمدمهدی احمدی در جلسه هماهنگی برای تشکیل نشست روش های مشارکت مراکز علمی در توسعه و بهبود وضعیت استان ایلام،با بیان اینکه یکی از مهمترین اهداف دانشگاه ها و مراکز پژوهشی و فناوری کشور، رفع نیازها و چالش های اساسی کشور و کمک به بهبود تولید و رشد اقتصادی است، اظهار کرد: بر این اساس، دانشگاه ها نقش کلیدی در توسعه و پیشرفت استان ها و همچنین کمک به بهبود تولیدات منطقه ای بر عهده دارند، که این رسالت مستلزم شناخت همه جانبه از مزیتها و امکانات محلی و تدوین برنامه مناسب برای هر استان به اقتضاء مزیت ها و شرایط خاص آن استان خواهد بود.

وی با تأکید بر اهمیت و ضرورت مأموریت گرایی دانشگاه ها، گفت: در راستای تحقق برنامه ششم توسعه کشور و همچنین سیاست کلی ابلاغی علم و فناوری، دانشگاه ها و مراکز علمی، باید نقش خود را در حل مشکلات و معضلات و تقویت مزیت های استانی تعریف کرده و اقدامات لازم و مأموریت های مشخصی برای فعالیت های علمی و پژوهشی خود تدوین کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گسترش ارتباط دانشگاه و جامعه راهکار اصلی عبور از چالش های ایلام است

گسترش ارتباط دانشگاه و جامعه راهکار اصلی عبور از چالش های ایلام است