مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 09:052021-12-04اقتصادي

عوارض سالیانه تاکسی های کرج در ایام کرونا بخشیده نمی شود


سرپرست سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج با پاسخ در خصوصبرخی نشکلات تاکسی داران گفت: مصوبه بخشودگی عوارض سالیانه کرونایی توسط ستاد مقابله با کرونای استان تایید نشد و به اجرا نرسید.

- امیر عطایی نیا سرپرست سازمان حمل و نقل بار و مسافر تایید نشد و به همین دلیل مصوبه بخشودگی عوارض تاکسی ها  به اجرا نرسید.

   تاکسی فقط نقدی ! وی در خصوص خرید اقساطی تاکسی و تعویض تاکسی های فرسوده، گفت: اختیار این امر در حوزه  سازمان حمل و نقل نبوره و  کشوری است که  تسهیلاتی در این خصوص به ما ابلاغ نشده است.

در حال حاضر فقط سایت نقدی تاکسی ها باز است.

  پول بیار تسهیلات  تاکسی فرسوده بگیر عطایی نیا با اشاره به اینکه با همکاری شهرداری کرج  از ابتدای سال تا کنون تعداد زیادی از  تاکسی فرسوده نوسازی شده است؛ بیان کرد: شهرداری کرج بر اساس منابع موجود تعداد محدودی وام به تاکسی های فرسوده  اختصاص داد که اگر تاکسی داران  مابقی مبلغ را تامین کنند،  می توانند از این تسهیلات استفاده کنند.

وی خاطر نشان کرد: تعدادتاکسی های فرسوده کرج بسیار زیاد است  و  برای نوسازی ناوگان تاکسی کرج، سایت تسهیلات کم بهره باید مهیا شود که تاکسی داران  بتوانند تاکسی ها را به احسن تبدیل کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عوارض سالیانه تاکسی های کرج در ایام کرونا بخشیده نمی شود

عوارض سالیانه تاکسی های کرج در ایام کرونا بخشیده نمی شود