مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 08:402021-12-04حوادث

کشف محموله بزرگ سیگار قاچاق در سرخه/ قاچاقچیان به شرق ایران نرسیدند+ تصاویر


فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف محموله بزرگ سیگار قاچاق با تلاش مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شاهرود، سردار عبدالله حسنی، فرمانده انتظامی استان سمنان صبح امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: یک میلیون و 340 هزار نخ سیگار قاچاق به ارزشی بالغ بر 20 میلیارد ریال توسط ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این استان کشف شد.

او بیان کرد: در این خصوص، مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان سمنان با هدایت و پشتیبانی تخصصی و فنی، سرنخ هایی از انتقال یک محموله بزرگ قاچاق به دست آوردند.

فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: در تحقیقات بعدی، مشخص شد یک محموله بزرگ سیگار قاچاق از قم به مقصد خراسان رضوی بارگیری شده است.

حسنی از اعزام چند تیم ویژه برای شناسایی خودروی موردنظر به محورهای مواصلاتی استان خبر داد و تصریح کرد: سرانجام کامیونت حامل سیگارهای قاچاق در محور آرادان به سرخه شناسایی و با کنترل دقیق در پلیس راه سرخه متوقف شد.

او خاطرنشان کرد: مأموران در بازرسی از این کامیونت که با رعایت موازین شرعی و قانونی همچنین رعایت حقوق شهروندی انجام شد، یک میلیون و 340 هزار نخ سیگار خارجی قاچاق را کشف کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف محموله بزرگ سیگار قاچاق در سرخه/ قاچاقچیان به شرق ایران نرسیدند+ تصاویر

کشف محموله بزرگ سیگار قاچاق در سرخه/ قاچاقچیان به شرق ایران نرسیدند+ تصاویر