موضوعات داغ: - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - حقوق بازنشستگان - عضو هيات مديره پرسپوليس - هيات مديره پرسپوليس - تركيب استقلال - هفته بيست و چهارم ليگ برتر - ليگ برتر فوتبال - هواشناسي گلستان - دكتر سيد محمد پورحسيني - تقابل - خداحافظي قاسم حدادي فر - فرنگي كاران ايران - رييس اتحاديه كفاشان تبريز - مهدي فيضي صفت - السامرايي - حيدرآباد - زنان و دفاع مقدس - كاهش ترافيك - يگان حفاظت از ميراث فرهنگي - عبدالعزيز بن تركي الفيصل

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 08:402021-12-04فرهنگي

«درآمدی نو بر کتاب گویا» انتشار یافت


کتاب «درآمدی نو بر کتاب گویا» نوشته مریم چهرقانی منتشر شد.

- کتاب درآمدی نو بر کتاب گویا نوشته مریم چهرقانی منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این کتاب که درباره تاریخچه کتاب صوتی در ایران و دنیا است، با همکاری مصطفی آهنگر و مقدمه دکتر ناصر فکوهی در 292 صفحه و توسط انتشارات کتاب کوچه منتشر شده است.

در معرفی کتاب درآمدی نو بر کتاب گویا توسط ناشر می خوانیم: این اثر در چهار فصل اصلی با عناوین مبانی نظری ، راهنمای کاربردی و نهادها تنظیم شده و فصل چهارم که فصل آخر این کتاب است، به معرفی موسسه نوین کتاب گویا پرداخته است.

دلیل انتخاب بررسی مفصل تاریخچه این انتشارات و گویندگان و آهنگسازان آن، قدمت این موسسه است که از سال 1386 فعالیت خود را در حوزه تولید و نشر کتاب صوتی آغاز کرده و تاکنون بیش از 1100 عنوان اثر منتشر کرده است.

در این کتاب مریم چهرقانی ابتدا شرح می دهد که کتاب گویا چیست و چه تاریخچه ای در ایران و جهان داشته است.

او همچنین با آمارهای جهانی توضیح می دهد که کتاب گویا چه وضعیتی در دیگر کشورها داشته و کاربران آن معمولا چه کسانی هستند و در طی سال های اخیر تا چه اندازه میزان استقبال از کتاب گویا افزایش یافته است.

او در بخش راهنمای کاربردی به نحوه انتخاب کتاب برای صوتی شدن اشاره می کند که عوامل مختلفی مانند توجه به حق مولف، نوع ویرایش، نوع ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«درآمدی نو بر کتاب گویا» انتشار یافت

«درآمدی نو بر کتاب گویا» انتشار یافت