مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 08:252021-12-04اجتماعي

تحصیل بیش از 34 هزار دانش آموز تبعه خارجی در مدارس استان کرمان


مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه هیچ دانش آموزی حتی بدون مدرک هویتی هم نباید از تحصیل باز بماند از تحصیل بیش از 34 هزار دانش آموز تبعه خارجی در مدارس استان خبر داد.

- ایسنا/کرمان مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه هیچ دانش آموزی حتی بدون مدرک هویتی هم نباید از تحصیل باز بماند از تحصیل بیش از 34 هزار دانش آموز تبعه خارجی در مدارس استان خبر داد.

احمد اسکندری نسب با بیان این که بیش از 34 هزار دانش آموز اتباع خارجی و پناهنده در کنار دانش آموزان در استان کرمان شهرستان های کرمان، بردسیر، زرند، رفسنجان و سیرجان مشغول به تحصیل هستند، گفت: جمهوری اسلامی ایران بیش از 4 دهه، میزبانی شکوهمند و انسان دوستانه اتباع و مهاجرین خارجی را عهده دار است.

وی خاطر نشان کرد: خوشبختانه مشکل خاصی در زمینه تحصیل این دانش آموزان وجود ندارد و آمار دانش آموزان تبعه خارجی در استان رشد قابل توجهی داشته است.

اسکندری نسب با بیان اینکه هیچ تفاوتی بین دانش آموزان ایرانی و تبعه خارجی وجود ندارد تصریح کرد: دانش آموزان افغان فرزندان ما هستند و مادامی که مهمان ما هستند تلاش می کنیم میزبان خوبی برای آنان باشیم.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: به گواه تاریخ ملت ایران پذیرای فرهنگ ها و تمدن های مختلف بوده و همواره به میهمان نوازی، م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحصیل بیش از 34 هزار دانش آموز تبعه خارجی در مدارس استان کرمان

تحصیل بیش از 34 هزار دانش آموز تبعه خارجی در مدارس استان کرمان