مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 08:002021-12-04ورزشي

مسابقات قهرمانی جهان والیبال نشسته به تعویق افتاد


سرمربی تیم ملی والیبال نشسته مردان از به تعویق افتادن رقابت های قهرمانی جهان والیبال نشسته به میزبانی چین خبر داد و گفت: این رقابت ها قرار بود اسفند امسال برگزار شود که از سوی فدراسیون جهانی به تعویق افتاد.

- فرید صائبی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: مسابقات قهرمانی جهان والیبال نشسته مردان قرار بود اسفند امسال به میزبانی چین برگزار شود که این مسابقات از سوی فدراسیون جهانی به تعویق افتاد و 28 اردیبهشت سال 1401 دوباره در هانگژو چین برگزار خواهد شد.

البته به تعویق افتادن این مسابقات فرصت خوبی برای تیم ملی والیبال نشسته ایران است تا با آمادگی خوبی در این رویداد مهم حضور پیدا کنیم.

وی در ارزیابی از وضعیت بازیکنان در اولین اردوی آمادگی تیم ملی والیبال نشسته، گفت: چون همزمان با برگزاری اردوی تیم ملی والیبال نشسته، لیگ برتر نیز در حال برگزاری است، این مساله شرایط خوبی را برای ملی پوشان فراهم کرده تا با آمادگی خوبی در اردوی تیم ملی حضور پیدا کنند.

بنابراین در جریان برگزاری اردو علاوه بر ارتقای سطح آمادگی بدنی بازیکنان به کارهای تکنیکی و تاکتیکی نیز می پردازیم تا تیم منسجم و خوبی را برای قهرمانی جهان آماده کنیم.

صائبی افزود: سال آینده چون بازی های پاراآسیایی چین را نیز پیش رو داریم، تلاش بر این است که از درون لیگ بازیکنان جوان و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقات قهرمانی جهان والیبال نشسته به تعویق افتاد

مسابقات قهرمانی جهان والیبال نشسته به تعویق افتاد