مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 07:502021-12-04بين الملل

رایزنی وزرای دفاع آمریکا و ژاپن پس از جنجال بر سر پرواز اف-16ها


وزارت دفاع آمریکا از گفت وگوی لوید آستین و همتای ژاپنی او پس از آنکه نوبوئو کیشی، تصمیم واشنگتن برای از سرگیری پرواز جنگنده های اف-16 خود قبل از پایان یافتن تحقیقاتی درباره مناقشه رها ساختن مخازن سوخت یکی از این جنگنده ها در یک منطقه مسکونی ژاپن را شدیدا .

- وزارت دفاع آمریکا از گفت وگوی لوید آستین و همتای ژاپنی او پس از آنکه نوبوئو کیشی، تصمیم واشنگتن برای از سرگیری پرواز جنگنده های اف-16 خود قبل از پایان یافتن تحقیقاتی درباره مناقشه رها ساختن مخازن سوخت یکی از این جنگنده ها در یک منطقه مسکونی ژاپن را "شدیدا تاسف برانگیز" توصیف کرد، خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، مقام ارشد سرویس مطبوعاتی وزارت دفاع آمریکا روز جمعه گفت: می توانم تأیید کنم که لوید آستین، وزیر دفاع آمریکا صبح امروز با نوبوئو کیشی، همتای ژاپنی خود صحبت کرده است و انتظار میرود که بیانیه ای درباره محتوای این تماس تلفنی را منتشر کنیم.

این گفتگوی تلفنی وزرای دفاع آمریکا و ژاپن بعد از آن صورت گرفته که روز سه شنبه، یک فروند جنگنده F-16 ارتش آمریکا مجبور شد به هنگام فرودی اضطراری دو مخزن سوخت خود را در نزدیکی یک منطقه مسکونی در استان آئوموری ژاپن رها کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی وزرای دفاع آمریکا و ژاپن پس از جنجال بر سر پرواز اف-16ها

رایزنی وزرای دفاع آمریکا و ژاپن پس از جنجال بر سر پرواز اف-16ها