مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 07:452021-12-04اجتماعي

لزوم برنامه ریزی آموزشی برای دوران پساکرونا


مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با اشاره به زیست بوم جدید آموزشی که بیش از 20 ماه است وارد آن شده ایم گفت: نقش همه ما در این زیست بوم جدید تفاوت پیدا کرده و امیدواریم برای دوران پساکرونا نیز شاهد برنامه ریزی های خوبی باشیم، - زیرا اثرات و تبعات کرونا خودش را در سال های بعد نمایان می کند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالرضا فولادوند در همایش روز جهانی معلولان که در مجتمع نابینایان شهید محبی برگزار شد با بیان اینکه نیروی انسانی جوامع از مهترین سرمایه ها محسوب می شوند که ما بسیار دیر به این گنجینه ارزشمند توجه کردیم گفت: نیروی انسانی گنجینه ای است که در نبود سرمایه های دیگر می تواند سرمایه آفرینی و ارزش آفرینی کند.

وی افزود: معلولان از مستعدترین نیروهای انسانی هستند که برای تعلیم و تربیت آنها سازمان آموزش و پرورش استثنایی ایجاد و سال هاست که فعالیت می کند.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با اشاره به زیست بوم جدید آموزشی که بیش از 20 ماه است وارد آن شده ایم گفت: نقش های ما در این زیست بوم جدید تفاوت پیدا کرده و امیدواریم برای دوران پساکرونا نیز در این سازمان شاهد برنامه ریزی های خوبی باشیم، زیرا اثرات و تبعات کرونا خودش را در سال های بعد نمایان می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم برنامه ریزی آموزشی برای دوران پساکرونا

لزوم برنامه ریزی آموزشی برای دوران پساکرونا