مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 07:402021-12-04بين الملل

تلاش صهیونیستها برای هک تلفن همراه نماینده آمریکا در امور ایران


در ادامه رسوایی شرکت صهیونیستی «ان اس او»، تلفن های آیفون دست کم 9 نفر از کارکنان وزارت خارجه آمریکا با جاسوس افزار این شرکت مورد حمله هکری قرار گرفت و تلاش هایی برای هک نماینده آمریکا در امور ایران صورت گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، چهار فرد آگاه اعلام کردند که تلفن های آیفون دست کم 9 نفر از کارکنان وزارت امور خارجه آمریکا توسط هکرهای ناشناس و با استفاده از جاسوس افزار پیشرفته شرکت جنجالی صهیونیستی ان اس او هک شده است.

بنا بر گزارش خبرگزاری رویترز، دو نفر از منابع آگاه گفته اند که این حملات هکری در چند ماه گذشته انجام گرفته است و کارکنان وزارت خارجه آمریکا را که در اوگاندا مستقر بودند یا بر روی موضوعات مربوط به این کشور شرق آفریقا متمرکز بوده اند، هدف قرار داده اند.

این حملات هکری که رویترز برای اولین بار گزارش کرد، نمایانگر گسترده ترین عملیات هکری علیه مقام های آمریکایی از طریق فناوری شرکت صهیونیستی ان اس او است.

از طرف دیگر روزنامه انگلیسی گاردین گزارش کرد که راب مالی نماینده ایالات متحده در امور ایران نیز یکی از افرادی بوده است که شماره وی به دست یکی از کاربران شرکت ان اس او انتخاب شده است اما هیچ گونه شواهدی وجود ندارد که نشان دهد تلفن همراه این نماینده آمریکا در امور ایران هک شده یا خیر.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش صهیونیستها برای هک تلفن همراه نماینده آمریکا در امور ایران

تلاش صهیونیستها برای هک تلفن همراه نماینده آمریکا در امور ایران