مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 07:252021-12-04اجتماعي

اجرای قانون جامع حمایت از معلولان؛ در اولویت مدیریت شهری


اجرای قانون جامع حمایت از معلولان در اولویت مدیریت شهری است.

- اجرای قانون جامع حمایت از معلولان؛ در اولویت مدیریت شهری ایسنا/خراسان جنوبی شهردار بیرجند گفت: اجرای قانون جامع حمایت از معلولان در اولویت مدیریت شهری است.

مهدی بهترین، شامگاه جمعه 12 آذر در جشنواره فرهنگی ورزشی ویژه روز جهانی معلولان که به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری برگزار شد، اظهار کرد: در این دوره از مدیریت شهری قانون جامع حمایت از معلولان را اجرایی می کنیم و در این راستا هیچ پایانکار ساختمان خصوصا ساختمان های عمومی بدون رعایت قانون جامع حمایت از معلولان از سوی شهرداری صادر نخواهد شد.

شهردار بیرجند افزود: در ایستگاه های اتوبوسرانی رمپ ویژه تردد ویلچر و در بهسازی و نوسازی معابر شهری قطعا مسیر تردد نابینایان و معلولان پیش بینی و اجرایی خواهد شد.

بهترین با اشاره به جامعه هدف بهزیستی خاطرنشان کرد: از جمله گروه های کمتر دیده شده جامعه هدف بهزیستی، معلولین جسمی، حرکتی و روانی، سالمندان، بانوان و کودکان هستند که در راستای تکریم روز جهانی معلولان جشنواره فرهنگی ورزشی ویژه معلولین را برگزار نمودیم.

به گفته وی در این خصوص از محل منابع داخلی شهرداری و با مصوبه شورای اسلامی شهر بیرجند مبلغ 200 میلیون ریال در اختیار جامعه معلولین و مبلغ 100 میلیون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای قانون جامع حمایت از معلولان؛ در اولویت مدیریت شهری

اجرای قانون جامع حمایت از معلولان؛ در اولویت مدیریت شهری