مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 06:502021-12-04اجتماعي

پژوهش های دانش آموزی باید بر اساس نیازهای استان انجام شود


معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: آموزش از پژوهش جدا نیست بلکه مکمل یکدیگر هستند و معلمان در صورتی در کار خود موفق خواهند بود که آموزش خود را با پژوهش تلفیق کنند.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: آموزش از پژوهش جدا نیست بلکه مکمل یکدیگر هستند و معلمان در صورتی در کار خود موفق خواهند بود که آموزش خود را با پژوهش تلفیق کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا رضا صباغی، در مراسم محوری هفته پژوهش و فناوری اظهار کرد: دانش آموزان پژوهشگران آینده هستند که در جامعه و دانشگاه قطعا حرف برای گفتن خواهند داشت.

وی افزود: 13 تا 19 آذر ماه به عنوان هفته پژوهش و فناوری، فرصت مغتنمی برای تجلیل از پژوهشگران حوزه های مختلف کشور مخصوصا دانش آموزان و معلمان پژوهنده است.

وی با بیان اینکه آموزش از پژوهش جدا نیست، گفت: معلمان در صورتی در کار خود موفق خواهند بود که در آموزش خود را با پژوهش تلفیق کنند.

صباغی پژوهش علمی و دقیق را راه حل مسائل و مشکلات در جامعه عنوان کرد و گفت: پژوهش باید براساس نیازهای روز جامعه و استان باشد.

وی خاطر نشان کرد: در حوزه آموزش و پرورش استان با مسائل مختلفی روبرو هستیم که دانش آموزان و معلمان پژوهنده می توانند هر ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پژوهش های دانش آموزی باید بر اساس نیازهای استان انجام شود

پژوهش های دانش آموزی باید بر اساس نیازهای استان انجام شود