مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 06:202021-12-04اقتصادي

تکمیل پروژه های نیمه کاره مهم ترین راه کاهش بدهی شهرداری است


قزوین _ دبیر شورای اسلامی شهر قزوین تکمیل و بهره برداری از پروزه های نیمه کاره عمرانی را مهم ترین راه برای کاهش بدهی های کلان شهرداری قزوین دانست.

- با اشاره به تعیین و تکلیف بدیهی های شهرداری اظهار کرد: بعد از انتخاب شهردار یکی از اولویت ها و ضرورت های شهرداری تعیین و تکلیف بدیهی های شهرداری به بانک بود.

دبیر شورای اسلامی شهر قزوین اذعان کرد: در زمان سرپرستی آقای کاظمی جلساتی متعددی با مدیرعامل بانک شهر برگزارشد که این جلسات با ورود شهردار نیز ادامه پیدا کرد و اعضای شورا نیز به طور جدی پیگیر این مسئله شدند تا هرچه سریع تر بدیهی های شهر را کم کنند.

وی افزود: از دیگر فعالیت های ما کسب درآمدهای پایدار یا استقراض مجدد برای پروژه های جدید عمرانی بود که در این خصوص تلاش ما راه اندازی پروژه هایی بود که برای ما سود اقتصادی داشته باشند.

این مسئول ابراز کرد: پروژه های متعددی در شهر قزوین آغاز شده است و بسیاری از این پروژه ها از جمله پروژه حکم آباد، ستاره پونک، الهیه و ساختمان شهرداری به علت کمبود اعتبار مالی پیشرفت قابل توجه و ملموسی نداشته است.

وی ادامه داد: در تلاشیم تا به کمک استقراض بانکی این پروژه ها را سریع تر به سرانجام رسانده و سپس با فروش واحدهای مسکونی، اداری و تجاری این پروژه ها بتوانیم استقراض بانک را پرداخت کرده و با ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل پروژه های نیمه کاره مهم ترین راه کاهش بدهی شهرداری است

تکمیل پروژه های نیمه کاره مهم ترین راه کاهش بدهی شهرداری است