مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 06:152021-12-04پزشكي

اجرای طرح بیمه تکمیلی ویژه خانوارهای روستایی در مازندران


مدیرکل بیمه سلامت مازندران از اجرای طرح بیمه تکمیلی ویژه خانواده های روستایی در استان خبر داد و گفت: با اجرای این طرح هر عضو خانواده روستایی با 100 هزار تومان از مزایای خدمات بیمه تکمیلی برخوردار می شود.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، محمدرضا میرزایی که در روزهای اخیر به عنوان مدیرکل بیمه سلامت مازندران منصوب شد، در جمع خبرنگاران، در ارتباط با اقداماتی که قرار است در استان انجام دهد، اظهار کرد: سازمان های بیمه گر به عنوان بازوان اجرایی دانشگاه های علوم پزشکی و وزارت بهداشت هستند تا خدمات این مراکز به صورت کیفی در اختیار مردم قرار گیرد.

وی با اعلام اینکه در مازندران دو دانشگاه علوم پزشکی و سازمان های بیمه گر تامین اجتماعی و بیمه سلامت مشغول فعالیت هستند،گفت: بیشتر جمعیت استان را دو سازمان بیمه گر تامین اجتماعی و بیمه سلامت زیرپوشش دارند.

نیمی از جمعیت مازندران زیر پوشش بیمه سلامت هستند مدیرکل بیمه سلامت مازندران خاطر نشان کرد: یک میلیون و 500 هزار نفر از 3.

5 میلیون نفر جمعیت استان زیرپوشش سازمان بیمه سلامت هستند که از این مجموعه بیش از یک میلیون نفر بیمه شده رایگان بیمه سلامت هستند.

وی با اعلام اینکه نزدیک به یک میلیون و 100 هزار نفر از جمعیت استان بابت بیمه که سابقه 16 ساله در کشور دارد و با توجه به تجربه ای که د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح بیمه تکمیلی ویژه خانوارهای روستایی در مازندران

اجرای طرح بیمه تکمیلی ویژه خانوارهای روستایی در مازندران