مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 06:102021-12-04اقتصادي

پیشرفت 45 درصدی زمین مینی گلف کرمانشاه/ با دست خالی کارهای بزرگی کردیم  


رییس هیات گلف استان کرمانشاه پیشرفت زمین مینی گلف کرمانشاه را حدود 45 درصد اعلام کرد و گفت: امیدواریم این پروژه دهه فجر امسال به بهره برداری برسد.

  - ایسنا/کرمانشاه رییس هیات گلف استان کرمانشاه پیشرفت زمین مینی گلف کرمانشاه را حدود 45 درصد اعلام کرد و گفت: امیدواریم این پروژه دهه فجر امسال به بهره برداری برسد.

  الهام اکبری در حاشیه برگزاری کارگاه آموزشی وودبال در کرمانشاه در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به در دست اجرا بودن پروژه زمین استاندارد وودبال در کرمانشاه، اظهارکرد: براین اساس، برای جذب حداکثری علاقمندان به این رشته یک دوره کلاس آموزشی وودبال که به نوعی طرح استعدادیابی و آموزش مقدماتی محسوب می شود را در کرمانشاه برگزار کردیم.

وی افزود: این دوره آموزشی در هر دو بخش آقایان و خانم ها و در دو رده سنی 14 تا 18 سال و 18سال به بالا طی مدت دو روز و با حضور مربی بین المللی فدراسیون گلف در کرمانشاه برگزار شد.

رییس هیات گلف کرمانشاه با بیان اینکه این کارگاه آموزشی با حضور شرکت کنندگانی از شهرستان های مختلف استان برگزار شد، عنوان کرد: در پایان این دوره ضمن ارائه گواهینامه به شرکت کنندگان، تجهیزاتی نیز در اختیار شهرستان ها قرار دادیم تا بصورت حرفه ای این رشته را در شهرهایشان آغاز کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت 45 درصدی زمین مینی گلف کرمانشاه/ با دست خالی کارهای بزرگی کردیم  

پیشرفت 45 درصدی زمین مینی گلف کرمانشاه/ با دست خالی کارهای بزرگی کردیم