مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 05:552021-12-04بين الملل

هشدار بایدن به پوتین در خصوص حمله احتمالی به اوکراین


وی همچنین به نگرانی های فزاینده موجود درباره تجمع نیروهای روسیه در مرز اوکراین و تشدید لفاظی های خصمانه کرملین واکنش نشان داد و بار دیگر به ولادیمیر پوتین، - همتای روس خود نسبت به تبعات این بحران هشدار داد.

جو بایدن، رییس جمهوری آمریکا روز جمعه وعده داد که در صورت هرگونه تلاش از جانب مسکو برای اقدام نظامی علیه اوکراین کار را برای مقامات روسیه بسیار بسیار دشوار کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازیورونیوز، رییس جمهوری آمریکا همچنین در این خصوص برای نخستین بار از ابتکارات جدیدی سخن گفت که دولت تحت ریاست وی قرار است برای جلوگیری از تجاوز روسیه به اوکراین در پیش گیرد.

وی همچنین به نگرانی های فزاینده موجود درباره تجمع نیروهای روسیه در مرز اوکراین و تشدید لفاظی های خصمانه کرملین واکنش نشان داد و بار دیگر به ولادیمیر پوتین، همتای روس خود نسبت به تبعات این بحران هشدار داد.

رییس جمهوری ایالات متحده سپس تصریح کرد: تلاش دارم تا آنجا که ممکن است مجموعه ای از جامع ترین و معنادارترین ابتکارات را کنار هم بگذارم تا در این زمینه (احتمال تهاجم نظامی به اوکراین) ادامه کار برای آقای پوتین و نیز تحقق آنچه مردم نگران انجام آن هستند را بسیار بسیار دشوار کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار بایدن به پوتین در خصوص حمله احتمالی به اوکراین

هشدار بایدن به پوتین در خصوص حمله احتمالی به اوکراین