مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 05:502021-12-04سياسي

56 هزار نامه و تماس مردمی زنجان در سامانه سامد ثبت شد


مدیرکل بازرسی استانداری زنجان گفت: 56 هزار و450 نامه و تماس مردمی طی سفر آیت الله رییسی به استان زنجان در سامانه سامد ثبت شده است.

- حسین همپا در گفتگو با خبرنگار مهر به سفر رییس جمهور به استان زنجان اشاره کرد و گفت: در سفر آیت الله رییسی به استان بیش از 56 هزار و450 نامه و تماس مردمی در سامانه سامد ثبت شده است.

وی اظهار کرد: از این تعداد 36 هزار و 268 نامه بوده و تماس ثبت شده هم 20 هزار و 182 تماس است و در این میان تمامنامه ها و تماس ها به دستگاه های اجرای مربوطه ارسال شده است.

مدیرکل بازرسی استانداری زنجان گفت: از این تعداد نامه حدود 9 هزار نامه مربوط به استانداری زنجان بوده، صندوق کارآفرینی امید حدود 8 هزار نامه و درخواست، اقتصاد و دارایی که تسهیلات مالی بوده و ارجاع شده به این دستگاه 6 هزار مورد، اشتغال 6 هزار مورد که به اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی ارسال شده است.

همپا تاکید کرد: همچنین سه هزار نامه به راه و شهرسازی استان، جهاد کشاورزی دو هزار، کمیته امداد دو هزار، بهزیستی یک هزار و 500 مورد، بنیاد شهید یک هزار و 500 و علوم پزشکی هم یک هزار و 500 مورد و دادگستری هم هزار مورد ارجاع شده است.

وی گفت: ادارات استان زنجان طبق برنامه ریزی انجام شده پیگیر تمام امور هستند و تسهیلات بیشتر درخواست و نامه مربوط است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

56 هزار نامه و تماس مردمی زنجان در سامانه سامد ثبت شد

56 هزار نامه و تماس مردمی زنجان در سامانه سامد ثبت شد