مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 05:352021-12-04سياسي

رییس کل دادگستری یزد: دستگاه قضا حامی اجرای کامل قوانین حمایت از معلولین است


رییس کل دادگستری استان یزد با اشاره به مشکلات پیش روی جامعه معلولین گفت: دستگاه قضا استان در جهت پیگیری اجرای قوانین حمایت از معلولین آمادگی کامل دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، غلامعلی دهشیری صبح امروز در جریان دیدار با مدیرکل بهزیستی استان، با بیان این که طبق آمارها مطرح بیش از 10 درصد از جمعیت کشور را معلولین تشکیل می دهند، اظهار کرد: باید در برنامه ریزی های کلان کشوری جهت حمایت از این قشر توجه جدی صورت گیرد.

وی با اشاره به تصویب برخی از قوانین در حمایت از معلولین افزود: اگرچه این قوانین نمی تواند نیازهای جامعه معلولین را به طور کامل برطرف کند اما عدم اجرای برخی از همین قوانین اندک نکته ای است که باید مورد توجه جدی مسئولان مروبطه قرار گیرد.

رییس کل دادگستری استان یزد گفت:  دستگاه قضا جهت حمایت از معلولین جامعه در حوزه های مختلف و به طبع آن بهزیستی به عنوان متولی این حوزه آمادگی کامل دارد.

دهشیری در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که طبق قانون بهزیستی متولی بخشی از آسیب های اجتماعی جامعه است، تصریح کرد: دادگستری استان ها به موجب قانون مکلف هستند تا از طریق سازمان های مرتبط مراکزی را برای ملاقات والدین با فرزندان ناشی از طلاق پیش بینی کنند که در این حوزه همکاری خوبی بین دادگستری کل استان و بهزیستی وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس کل دادگستری یزد: دستگاه قضا حامی اجرای کامل قوانین حمایت از معلولین است

رییس کل دادگستری یزد: دستگاه قضا حامی اجرای کامل قوانین حمایت از معلولین است