مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 05:152021-12-04اجتماعي

عاقبت شکار غیرقانونی در زندگی شکارچیان/ شکارچیانی که پشیمان شدند


شکارچیانی که قوانین برای خود دارند، کسانی که شکارغیرمجاز و بدون قواعد را انجام می دهند را شکارکش می دانند، اینکه در نهایت عاقبت خوبی در زندگی برای آن ها ندارد.

- خبرگزاری فارس- خراسان جنوبی؛ شکار برای یک عده از مردم به نوعی تفریح و سرگرمی است که برخی براساس قوانین این کار را انجام می دهند ولی برخی نیز به صورت غیرمجاز به این کار می پردازند که به جزء آسیب به محیط زیست و بیشتر شدن خطر انقراض گونه های خاص جانوری را ندارد.

شکارچیانی هم هستند که اکنون از کار قبل پشیمان شده و اکنون از حامیان قوی طبیعت شده اند و کارهای در خور شأنی برای استان انجام داده اند.

شکارچیانی که در همان زمان برای خود قوانین و قواعدی داشته اند و شکارچیان کنونی را شکارچی نمی دانند چرا که بدون هیچ قانونی فقط برای تفریح هر گونه ای را مورد حمله قرار می دهند.

سلاح ها شکار می کنند نظرعلی نظریان شکارچی که سلاح خود را کنار گذاشته و مشغول حفاظت از مناطق است و اولین نفری است که از یوزپلنگ ایرانی عکاسی کرد و نشان داد که این گونه منقرض نشده است.

وی با بیان اینکه در ابتدای جوانی که هنوز تجربه ای کسب نکرده بودیم شکار می کردیم، گفت: از سن 35 سالگی با بزرگترهایی هم صحبت شدم که با پروانه مجاز دولت شکار می کردند و با همسفری با آن ها تجربیات خوبی کسب کردم و به طور کامل شکار را چه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عاقبت شکار غیرقانونی در زندگی شکارچیان/ شکارچیانی که پشیمان شدند

عاقبت شکار غیرقانونی در زندگی شکارچیان/ شکارچیانی که پشیمان شدند