مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 05:052021-12-04اقتصادي

مصوبه 250 میلیاردی خرید حمایتی زرشک به خراسان جنوبی ابلاغ نشد


مدیر تعاون روستایی خراسان جنوبی با اشاره به آماده شدن طرح خرید حمایتی زرشک در استان، گفت: هنوز مصوبه اختصاص 250 میلیارد تومان اعتبار برای خرید حمایتی زرشک به استان ابلاغ نشده است.

- وحید ضیاییان احمدی مدیر تعاون روستایی خراسان جنوبی در گفت وگو با خبرنگار فارس در بیرجند، اظهار داشت: پیرو سفر مدیرعامل تعاون روستایی کشور به استان و قول برای خرید حمایتی زرشک از زرشک کاران استان وظیفه تهیه طرح به تعاون روستایی استان سپرده شد و مدت 10 روزه برای این امر تأیین شد.

وی ادامه داد: خوشبختانه با تلاش کارشناسان جهاد کشاورزی و اداره تعاون روستایی استان این طرح ظرف مدت 48 ساعت آماده که در آن مراحل اجرای طرح، پیشنهاد قیمت، هزینه تمام شده و همه موارد گنجانده شده است.

مدیر تعاون روستایی خراسان جنوبی با بیان اینکه از همه ظرفیت های استان برای پیگیری مشکل زرشک کاران استفاده می کنیم، یادآور شد: هفته آینده دیداری با مدیرعامل سازمان تعاون روستایی به همراه یکی از نمایندگان استان برای پیگیری مطالبه زرشک کاران خواهیم داشت که در این جلسه اختصاص 250 میلیارد تومان اعتبار برای خرید حمایتی زرشک نیز مورد پیگیری قرار می گیرد.

ضیاییان احمدی ادامه داد: با توجه به اینکه این موضوع منافع کشاورزان زحمت کش را در پی داشته وظیفه ذاتی ما حکم می کند تا از هیچ تلاشی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصوبه 250 میلیاردی خرید حمایتی زرشک به خراسان جنوبی ابلاغ نشد

مصوبه 250 میلیاردی خرید حمایتی زرشک به خراسان جنوبی ابلاغ نشد