مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 04:552021-12-04سياسي

تکمیل پروژه های بهداشت و درمان نیازمند بازنگری در سیاست هاست


نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت بهداشت و درمان باید با بازنگری در سیاست های اتخاذ شده و نگاه ویژه نسبت به تکمیل پروژه های نیمه تمام سیستان و بلوچستان اقدام کند.

- ، اظهار داشت: وزارت بهداشت باید با نگاه ویژه به وضعیت بهداشت و درمان و تخصیص اعتبارات ویژه نسبت به تکمیل پروژه های نیمه تمام در استان سیستان و بلوچستان اقدام کند.

نماینده مردم چابهار، نیک شهر، کنارک، قصرقند و دشتیاری در مجلس شورای اسلامی گفت: قطعاً تکمیل پروژه های بهداشت و درمان منطقه و تجهیز آنها نیازمند تخصیص اعتبارات جدید است.

وی ادامه داد: پروژه های در حال تکمیل اورژانس و سوانح سوختگی در بیمارستان امام علی چابهار (ع و آزمایشگاه رفرانس در چابهار و نیکشهر نیازمند تأمین اعتبار هستند که در این خصوص قول مساعد داده شده است.

سعیدی با اشاره به اینکه همچنین قرار است بیمارستان سابق نیکشهر مجدداً راه اندازی شود و کار تجهیز بیمارستان نیروی دریایی کنارک نیز در دست اقدام است، اظهار کرد: برای این بیمارستان باید پزشک متخصص اعصاب، اطفال، زنان، زایمان و ارتوپد نیز جذب شود.

وی از اختصاص 21 میلیارد تومان اعتبار به بیمارستان پلان خبر داد و افزود: حدود 30 سال قبل یک بیمارستان 64 تخت خوابی در بخش پلان چابهار کلنگ زنی و عملیات ساخت آن آغاز شده که با گذشت 36 سال ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل پروژه های بهداشت و درمان نیازمند بازنگری در سیاست هاست

تکمیل پروژه های بهداشت و درمان نیازمند بازنگری در سیاست هاست