مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 04:352021-12-04ورزشي

غیبت ادامه دار تنها کماندار المپیکی در اردوهای ملی/ زوم فدراسیون روی چهار نفر


اردوهای تیم ملی تیروکمان در شرایطی پیگیری می شود که میلاد وزیری تنها نماینده این رشته در بازی های المپیک کماکان غایب است و خبری از او برای بازگشت به تیم ملی یا کنار رفتن همیشگی نیست.

- ، تیروکمان از جمله رشته های حاضر در بازی های المپیک توکیو بود که بعد از این بازی ها با تشکیل یک مرحله اردو و حضور در مسابقات قهرمانی آسیا (بنگلادش) به فعالیت های ملی خود ادامه داد.

این فعالیت ها از 13 آذرماه با برگزاری دور جدید اردوی تیم ملی پیگیری می شود در حالی که برای این مرحله هم نام میلاد وزیری در میان اردونشینان ریکرو نیست همانطور که او در اردوی اول و ترکیب تیم اعزامی به بنگلادش نبود.

حال آنکه میلاد وزیری تنها نماینده تیروکمان ایران در بازی های المپیک 2020 بود که در شرایطی عجیب و شاید هم دور از انتظار صاحب سهمیه المپیک شد اما در توکیو عملکرد درخشانی نداشت و نتوانست از مرحله مقدماتی صعود کند.

این درحالی بود که میلاد وزیری تجربه حضور در بازی های المپیک 2012 را هم داشت با این حال نتیجه لندن را در توکیو هم تکرار کرد بدون حتی پیشرفت یک مرحله ای.

ابهامات غیبت ادامه دار کماندار المپیکی؛ خط خوردن یا خداحافظی همین موضوع زوایای ابهامات پیرامون این کماندار و چرایی دور شدن او از تیم ملی را بیشتر می کند به خصوص که انتظار می رفت بعد از المپیک نشست داخلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غیبت ادامه دار تنها کماندار المپیکی در اردوهای ملی/ زوم فدراسیون روی چهار نفر

غیبت ادامه دار تنها کماندار المپیکی در اردوهای ملی/ زوم فدراسیون روی چهار نفر