مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 04:102021-12-04اقتصادي

سیستان و بلوچستان با داشتن تنها بندر اقیانوسی زمینه خوبی برای تجارت دارد


ناظر گمرکات سیستان و بلوچستان به فعالیت 28گمرک در استان اشاره کرد و گفت: طولانی ترین و بیشترین مرز با همسایگان ایران را استان سیستان و بلوچستان دارد که دارا بودن تنها بندر اقیانوسی کشور هم زمینه خوبی برای رونق تجارت با کشورهای همسایه است.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان ناظر گمرکات سیستان و بلوچستان به فعالیت 28گمرک در استان اشاره کرد و گفت: طولانی ترین و بیشترین مرز با همسایگان ایران را استان سیستان و بلوچستان دارد که دارا بودن تنها بندر اقیانوسی کشور هم زمینه خوبی برای رونق تجارت با کشورهای همسایه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- خاشی افزود: چابهار بندری اطمینان بخش برای کشورمان است که می تواند در هر شرایطی نیازهای کشور را برآورده کند.

ناظر گمرکات سیستان و بلوچستان در ادامه گفت: در 8ماهه سال جاری بیش از 975میلیون دلار کالا از گمرکات سیستان و بلوچستان صادر شده است.

وی بیان کرد: وزن کالای صادر شده 2میلیون 843هزار تُن است که نسبت به مدت مشابه سال قبل از نظر ارزشی 22درصد و از نظر وزنی 20درصد رشد داشته است.

خاشی افزود: در زمینه واردات کالا هم در همین مدت از نظر ارزشی بالغ بر 879میلیون دلار کالا با وزن یک میلیون و 660هزار تُن وارد شده که از نظر ارزش 76درصد و از نظر وزن 70درصد رشد داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیستان و بلوچستان با داشتن تنها بندر اقیانوسی زمینه خوبی برای تجارت دارد

سیستان و بلوچستان با داشتن تنها بندر اقیانوسی زمینه خوبی برای تجارت دارد