مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آذر 1400 ساعت 20:452021-12-03پزشكي

من هم آزمایش اچ ای وی می دهم


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: کمپین من هم آزمایش اچ ای وی می دهم تا 20 آذر در استان ایلام فعال است.

- ایسنا/ایلام معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: کمپین "من هم آزمایش اچ ای وی می دهم " تا 20 آذر در استان ایلام فعال است.

دکتر جمیل صادقی فر در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: در سطح استان ایلام هماهنگ با کل کشور از 20 آبان تا 20 آذر کمپین من هم آزمایش اچ ای وی می دهم در حال اجرا است و در این راستا ایستگاه های ایجاد شده و از افراد ضمن آموزش در خصوص پیشگیری از اچ ای وی تست تشخیص سریع گرفته می شود و مدت زمان توضیح به مخاطبین از 5 دقیقه تا 10 دقیقه متغیر بوده است.

وی با بیان اینکه چاپ بنر و پوستر جهت نصب در محل ایستگاههای کمپین انجام شده و از طریق بستر فضای مجازی مطالب آموزشی در حال انتشار است، تصریح کرد: سازمان بهزیستی و سازمان زندان ها با دانشگاه علوم پزشکی استان در حال اجرای این کمپین هستند و اطلاعات و گزارش اقدامات آنها از طریق معاونت بهداشتی در ابتدای هر هفته به وزارت بهداشت ارسال می شود.

معاون دانشگاه علوم پزشکی ایلام درباره اقدامات روتین در طول سال برای برنامه اچ ای وی گفت: سه مرکز مشاوره بیماریهای رفتاری با کادر مجرب شامل پزشک، روانشناس بالینی، مددکار اجتماعی، ماما، کارشناس مبارزه با بیماری اچ ای وی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

من هم آزمایش اچ ای وی می دهم

من هم آزمایش اچ ای وی می دهم