مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آذر 1400 ساعت 17:052021-12-03اقتصادي

بررسی مسائل منطقه در دیدار ماکرون با ولی عهد ابوظبی در دبی


رییس جمهور فرانسه امروز جمعه در دیدار با ولی عهد ابوظبی در دبی به بررسی مسائل منطقه و روابط دوجانبه پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، امانوئل ماکرون ، رییس جمهور فرانسه امروز با محمد بن زاید آل نهیان ولی عهد ابوظبی در حاشیه نمایشگاه اکسپو 2020 دبی دیدار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری رسمی امارات(وام)، بن زاید و ماکرون درباره روابط دوستانه، مسیرهای همکاری مشترک و فرصت های توسعه آن در زمینه های مختلف در چارچوب شراکت استراتژیک ممتازی گفت وگو کردند که دو کشور را به ویژه در جنبه های سرمایه گذاری، اقتصادی ،فناوری پیشرفته، انرژی و امنیت غذایی علاوه بر زمینه های فرهنگی، آموزشی و غیره برای دستیابی به منافع متقابل، به هم نزدیک می کند.

دو طرف همچنین کلیه موضوعات و مسائل مورد علاقه و تحولات در عرصه های منطقه ای و بین المللی را بررسی و درباره تحولات غرب آسیا تبادل نظر کردند.

رییس جمهور فرانسه و ولی عهد ابوظبی بر اهتمام مشترک خود برای تقویت جنبه های مختلف مشارکت استراتژیک بین امارات و فرانسه، علاوه بر اجماع دیدگاه ها در مورد اهمیت حمایت از راه حل ها و ابتکارات صلح آمیز با هدف تحکیم ارکان امنیت و ثبات در منطقه به منظور تحققق خواسته های مردم در دستیابی به صلح و توسعه تاکید کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی مسائل منطقه در دیدار ماکرون با ولی عهد ابوظبی در دبی

بررسی مسائل منطقه در دیدار ماکرون با ولی عهد ابوظبی در دبی