مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آذر 1400 ساعت 16:252021-12-03سياسي

مجلسی: مسئولان اقدامات لازم را برای سرزندگی مناطق گردشگری گیلان انجام دهند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، آروین مجلسی دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشکده تربیت بدنی دانشگاه گیلان در پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان انزلی با اشاره به وقایع روز دانشجو که نشان از روحیه استکبارستیزی و نقش موثر دانشجویان در طول تاریخ دارد، - دبیر جامعه اسلامی دانشکده تربیت بدنی دانشگاه گیلان گفت: استان گیلان از لحاظ گردشگری دارای ظرفیت بسیار خوبی است لکن مدیران شهری باید توجه به درآمد پایدار شهری نیز داشته و سریعا اقدامات لازم را در جهت سرزندگی مناطق گردشگری انجام دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، آروین مجلسی دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشکده تربیت بدنی دانشگاه گیلان در پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان انزلی با اشاره به وقایع روز دانشجو که نشان از روحیه استکبارستیزی و نقش موثر دانشجویان در طول تاریخ دارد، گفت: در برهه حساس کنونی و در گام دوم انقلاب نقش دانشجویان و جوانان در توسعه و پیشرفت کشور بسیار مهم است.

با وجود مشکلاتی که در کشور وجود دارد، خوشحال هستیم دولتی مردمی و به معنای واقعی کلمه شاهد تحقق دولت جوان حزب اللهی هستیم.

تحولات اخیر نیز بدلیل اعتماد شما مردم عزیز به دولت و حضورتان پای صندوق های رای و انتخاب گزینه اصلح برای مسند ریاست جمهوری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلسی: مسئولان اقدامات لازم را برای سرزندگی مناطق گردشگری گیلان انجام دهند

مجلسی: مسئولان اقدامات لازم را برای سرزندگی مناطق گردشگری گیلان انجام دهند