مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آذر 1400 ساعت 16:052021-12-03سياسي

قاری ممتاز، نماینده شورای عالی قرآن در استان فارس شد


طی روزهای اخیر از سوی شورای عالی قرآن، محمد محمدی روحانی، یکی از قاریان برجسته استان فارس به عنوان نماینده این شورا در استان منصوب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، شورای عالی قرآن، محمد مهدی روحانی، یکی از قاریان برجسته استان فارس را به عنوان نماینده خویش در این استان منصوب کرده است.

پیش از این به مدت 2 سال مهدی کشاورز، یکی از قاریان و مرتلان برجسته کشورمان که حائز رتبه های کشوری در این عرصه شده است، به عنوان نماینده شورای عالی قرآن در استان فارس فعالیت داشت.

محمدمهدی روحانی، متولد سال 1367 شهرستان سروستان و دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان انگلیسی است و هم اکنون به عنوان مدرس زبان در دانشگاه و آموزش و پرورش در حال فعالیت است.

وی بیش از 15 سال و از دوران دانش آموزی تاکنون در عرصه فعالیت های قرآنی کشور، مسابقات قرآن فرهنگیان کشور، مسابقات قرآن اساتید دانشگاه های دولتی کشور، مسابقات دانشجویی کشور و غیره اشاره کرد روحانی تاکنون از محضر اساتید ملی و استانی نظیر استاد شاه میوه، ملک شاهی، موسوی بلده، ماهانی، مسعودی و غیره تلمذ کرده است و هم اکنون به عنوان یکی از قاریان برجسته استان فارس مطرح است.

انتهای پیام/ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاری ممتاز، نماینده شورای عالی قرآن در استان فارس شد

قاری ممتاز، نماینده شورای عالی قرآن در استان فارس شد