مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آذر 1400 ساعت 15:152021-12-03اجتماعي

نیروی انسانی آموزش و پرورش ساماندهی می شود/ وضع مدارس تا حذف کنکور بهتر نمی شود!


وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه وضع مدارس تا حذف کنکور بهتر نمی شود، گفت: ساختار سازمانی تعلیم و تربیت کودک نباید تکراری باشد بلکه باید ساختاری نوین باشد و در این نباید مسیر عجله کنیم.

- خبرگزاری فارس ـ گروه تعلیم و تربیت: بالاخره بعد از سه ماه بلاتکلیفی در وزارت آموزش و پرورش، صحبت کرد و عنوان کرد که ساختار سازمانی تعلیم و تربیت کودک نباید تکراری باشد بلکه باید ساختار سازمان، نوین باشد همچنین درباره وضعیت نیروی انسانی آموزش و پرورش گفت: اسناد بالادستی و قوانین آموزش و پرورش، اجازه ورود نیرو را تنها از مبادی دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی داده است.

وزیر آموزش و پرورش درباره استخدام در آموزش و پرورش نیز بیان کرد: در جایی که ما به اضطرار نیاز به جذب نیرو هستیم باید بهترین نیروها جذب شوند و در دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی آموزش ببینند و همچنین در صورت داشتن صلاحیت وارد چرخه تدریس شوند .

**ساختار سازمانی تعلیم و تربیت کودک نباید تکراری باشد * آقای نوری، اولین پرسش مان درباره کودکان است؛ سازمان تعلیم و تربیت کودک در چندین ماه گذشته روند شکل گیری را آغاز کرده است.

برنامه شما برای این سازمان چیست؟ دغدغه ای در نظام تعلیم و تربیت نسبت به وضعیت کودکان وجود داشت که با ایجاد سازمان تعلیم و تربی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروی انسانی آموزش و پرورش ساماندهی می شود/ وضع مدارس تا حذف کنکور بهتر نمی شود!

نیروی انسانی آموزش و پرورش ساماندهی می شود/ وضع مدارس تا حذف کنکور بهتر نمی شود!