مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آذر 1400 ساعت 14:352021-12-03سياسي

درخواست امام جمعه دیشموک از استاندار/ مدیران انقلابی و با انگیزه روی کار آیند


امام جمعه دیشموک خطاب به استاندار گفت: خواستار روی کار آمدن مدیران انقلابی و با انگیزه هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دیشموک، حجت الاسلام علی اکبر راوند امام جمعه دیشموک در خطبه های نماز جمعه امروز ضمن توصیه مردم به تقوای الهی اظهار کرد: یکی از مصادیق تقوا اخلاق اسلامی و برخورد اسلامی و نیکو با خانواده است.

وی در ادامه افزود: با توجه به اینکه هر هفته هر نماز به نام یکی از شهدای بخش دیشموک معرفی می شود این هفته به نام شهید علیداد پار را اریم که از روستاهای دورافتاده و محروم دیشموک است و روستای شهید علیدادپار از راه ارتباطی مناسبی برخوردار نیست .

امام جمعه دیشموک گفت: شهید علی داد پار اهل روستای ده قاضی است که با اولین بارندگی راه این روستا قطع می شود و ما باید قدردان شهدا باشیم و به خاطر شهدا کار کنیم.

وی گفت: مسوولان مشکلات آب، راه و برق روستا های شهید داده را در جهت رفع در دستور کار خود قرار دهند تا ما شرمنده شهدا نشویم.

حجت الاسلام راوند گفت: با توجه به اینکه راههای روستاهای بخش دیشموک با اولین باران قطع می شود از استاندار محترم و اداره راهداری خواستار نظارت بر پیمانکاران هستیم.

وی با بیان اینکه جاده های روستاهای دلی، چندار، ده قاضی و سرپر به پیمانکاران واگذار شده امام اقدام مثبتی در جهت انجام عملیات پروژه ها نمی بین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست امام جمعه دیشموک از استاندار/ مدیران انقلابی و با انگیزه روی کار آیند

درخواست امام جمعه دیشموک از استاندار/ مدیران انقلابی و با انگیزه روی کار آیند