مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آذر 1400 ساعت 13:352021-12-03سياسي

پیشرفت های چشمگیر در ناوگان دریایی چشم دشمن را خیره کرد


فرمانده قرارگاه ناوگان جنوب نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: نیروی دریایی و همچنین سایر نیروها پیشرفت های چشمگیری داشتند، به گونه ای که چشم دشمن را خیره کردند و روز به روز در حال رشد هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، امیر دریادار دوم آریا شفقت رودسری به مناسبت هفتم آذرماه در دیدار با نماینده ولی فقیه در مازندران اظهار کرد: امروزه امنیت خود را در حوزه خلیج فارس و دریای عمان به تدریج گسترش دهیم تا در اقیانوس های بزرگ بتوانیم قدرت دفاعی خود را با قدرت به نمایش بگذاریم.

وی گفت: نیروی دریایی و همچنین سایر نیروها پیشرفت های چشمگیری داشتند، به گونه ای که چشم دشمن را خیره کردند و روز به روز در حال رشد هستند.

فرمانده قرارگاه ناوگان جنوب نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه پیشرفت هایی که به دست آوردیم مرهون گام فرهنگی است، افزود: امام خمینی(ره ) به ما آموخت ما می توانیم و همین جمله باورمان شد که می توانیم گام های بزرگی را برداریم.

شفقت رودسری اضافه کرد: ما باید به تربیت حرفه ای، فرهنگی، اعتقادی و ایمانی بپردازیم تا به موازات هم رشد کنند.

وی اظهار کرد: امروزه در مقابل دزدان دریایی ایستادیم و در سه سال اخیر هیچ اتفاقی نیفتاد، بلکه در یک مورد که جمعی از آنها دستگیر شدند و اینها همه از افتخارات انقلاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت های چشمگیر در ناوگان دریایی چشم دشمن را خیره کرد

پیشرفت های چشمگیر در ناوگان دریایی چشم دشمن را خیره کرد