مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آذر 1400 ساعت 12:252021-12-03سياسي

کدام خانواده شهید از مبارزه با فساد ناراحت می شود؟


کدام خانواده شهیدی است که از برقراری عدالت و مبارزه با فساد که وابسته به او و به همین خاطر شهید شده ناراحت می شود؟ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید محمدمهدی حسینی همدانی ظهر جمعه در خطبه های نماز جمعه شهر کرج که در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) برگزار شد، با اشاره به دوازدهم آذرماه سالروز تصویب قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران در سال 1358 و روز قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، بیان داشت: مسئله قانون و قانون مداری مثل مسئله عدالت اجتماعی که ثمره و نتیجه قانون است از مباحث مهم جامعه است و تا عدالت اجتماعی محقق نشود افرادی خود را ملزم به رعایت آن نمی دانند و با تمرد از قانون هرج ومرج درست می کنند.

قانون حافظ امنیت جامعه است وی در ادامه بابیان اینکه در مرحله اول حکومت ها با روش هایی که هر جامعه ای دارد قوانین عادله را وضع می کنند و بعد با التزام و رعایت قانون و قانون مداری افراد جامعه عدالت اجتماعی محقق می شود، اظهار داشت: عدالت اجتماعی یکی از اهداف رسالت انبیای عظام بوده است و این مطلب را در سیره همه پیامبران به ویژه سیره رسول مکرم اسلام می توانید دنبال کنید.

امام جمعه کرج با تأکید بر اینکه پیامبر اسلام در مورد کسانی که به حریم قانون تجاوز می کردند مطلقاً گذشت نداشتند، گفت: حضرت قانون را در مورد قانون شکنان با سرعت و بدون مسامح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کدام خانواده شهید از مبارزه با فساد ناراحت می شود؟

کدام خانواده شهید از مبارزه با فساد ناراحت می شود؟