مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آذر 1400 ساعت 12:152021-12-03سياسي

اجرای کامل قوانین فساد در ادارات را از بین می برد


امام جمعه لامرد با اشاره به اینکه بسیاری از مشکلات کنونی ناشی از بی توجهی به قانون است، گفت: اگر به قانون عمل شود، فساد در بدنه ادارات شکل نمی گیرد و شاهد تورم در کشور نخواهیم بود.

- ، حجت الاسلام علی حسین زاده در خطبه های امروز نماز جمعه شهر لامرد بابیان اینکه باید همه نگاه ها به قانون اساسی باشد، اظهار داشت: قانون اساسی از متن دین گرفته شده است و ستون فقرات نظام است زیرا اگر به قانون عمل شود بسیاری از دردها حل می شود.

خطیب جمعه لامرد با اشاره به فرا رسیدن روز جهانی معلولان تصریح کرد: امروز ده درصد از جمعیت جهان، معلولان هستند که باید مشکلات آنان برطرف شود.

حسین زاده ادامه داد: ازجمله مشکلات معلولان موضوع اشتغال، مسکن و ازدواج است و از سوی دیگر در دسترس نبودن امکان شهری است زیرا گاهی اوقات امکان تردد یک معلول از یک خیابان به خیابان دیگر با ویلچر نیست و باید در طراحی های شهری این موضوع مدنظر باشد.

امام جمعه لامرد تصریح کرد: خیرین عزیز نیز ارتباط خود را با اداره بهزیستی افزایش دهند، امروز مساجد و حسینیه های زیادی در سطح شهرستان وجود دارد اما باید کمک های خیرین به سمت حمایت از معلولین نیز برود.

وی در خصوص نزدیک شدن 16 آذرماه روز دانشجو نیز اضافه کرد: حقیقتاً دانشجویان خدمات بسیار زیادی به کشور ارائه داند و باید یک فکر اساسی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای کامل قوانین فساد در ادارات را از بین می برد

اجرای کامل قوانین فساد در ادارات را از بین می برد