مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آذر 1400 ساعت 12:152021-12-03فرهنگي

چاپ 400 عنوان کتاب در همدان


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با بیان اینکه در سال 99 بیش از 400 عنوان کتاب در استان به چاپ رسیده است، گفت: در 6 ماهه نخست امسال نیز 250 عنوان چاپ کتاب داشتیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمدرضا حسانی، جمعه 12 آذرماه در آیین گشایش موزه صنعت چاپ استان همدان که با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، با اشاره به پیشینه تاریخی، فرهنگ و هنر همدان، بیان کرد: این دیار از گذشته زبانزد بوده و ظرفیت های زیادی در حوزه های مختلف دارد.

وی با اشاره به اینکه بیش از 70 موسسه قرآنی در استان وجود دارد، خاطرنشان کرد: 190 رسانه در استان فعال است که در راستای توسعه استان فعالیت می کنند.

احسانی با بیان اینکه بیش از 500 کانون فرهنگی، هنری در سطح استان فعال هستند، تصریح کرد: حدود 100 ناشر در استان داریم که 55 مورد از آنها فعال است که با مشکلاتی مانند مشکلات کاغذ مواجه هستند بنابراین نیاز به حمایت دارند.

وی با بیان اینکه در سال 99بیش از 400 عنوان کتاب و در 6 ماهه نخست امسال 250 عنوان چاپ کتاب داشتیم، افزود: پروژه های عمرانی موزه هنرهای معاصر، تالار مرکزی شهر و پردیس سینمایی پروژه های ملی هستند که امیدواریم سریع تر به سرانجام برسند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان در ادامه به پروژه های اسلامی این حوزه اشاره کرد و گفت: پروژه فرهنگی هنری فامنین، بنای یا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چاپ 400 عنوان کتاب در همدان

چاپ 400 عنوان کتاب در همدان