مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آذر 1400 ساعت 11:402021-12-03سياسي

دانشجوی تراز انقلاب باید دارای تحلیل دقیق سیاسی باشد


انشجوی تراز انقلاب در اندیشه رهبر انقلاب ویژگی های متعددی دارد که ازجمله این است که دانشجوی تراز انقلاب اسلامی باید متدین، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نطنز حجت الاسلام محمد یعقوبی امام جمعه نطنز در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: رهبری معظم انقلاب در چندین سخنرانی مهم داخلی و همچنین در جمع سران کشورهای غیر متعهد به موضوع عبور از پیچ تاریخی اشاره کردند و امروز شاهدیم که مسیر تاریخی و سیاسی جهان در حال تغییر است و مردم به دین گرایش بیشتری پیداکرده اند.

وی تصریح کرد: زمینه پیروزی انقلاب اسلامی از سال 1332 شروع شده و پیروزی انقلاب اسلامی به معنی ظهور یک قدرت جدید است، قدرتی که در حال توسعه قدرت بوده و مفهوم قدرت را نیز تغییر داده و ثابت کرده که قدرت در ایمان و شهادت طلبی است.

یعقوبی اذعان کرد: امروز میدان و فضا برای مردم به ویژه جوانان باز است و باید از این فضا برای تبیین پیچ تاریخی استفاده و روشنگری کرد، فرمان رهبری معظم انقلاب برای جهاد تبیین توسط جوانان و دانشجویان کشور است که یکی از مهم ترین میدان ها و ابزارهای جهاد تبیین، فضای مجازی است.

امام جمعه نطنز با اشاره به اینکه دشمن به دنبال تحریف واقعیت ها، القای ترس، ناامیدی و یأس پراکنی است، خاطرنشان کرد: ما در جهاد تبیین وظیفه داریم امیدآفرینی، بصیرت افزایی و توصیه ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجوی تراز انقلاب باید دارای تحلیل دقیق سیاسی باشد

دانشجوی تراز انقلاب باید دارای تحلیل دقیق سیاسی باشد