مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آذر 1400 ساعت 11:352021-12-03سياسي

منافع ملت ایران در مذاکرات جدید باید کاملا تامین شود


امام جمعه شهرری با اشاره به اینکه دولت جدید ایران با مواضع روشن و اهداف مشخص در مذاکرات هسته ای شرکت کرده است گفت: منافع ملت ایران در مذاکرات جدید باید کاملا تامین شود.

- ، حجت الاسلام سید علی شاهچراغی در خطبه های این هفته نمازجمعه شهرری که با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد با اشاره به اینکه دولت جدید ایران با مواضع روشن و اهداف مشخص در مذاکرات هسته ای شرکت کرده است، اظهار داشت: تیم مذاکره کننده ایران باید هدفمند و با هدف لغو کامل تحریم ها قدم بگذارد چرا که در این دوره هر توافقی را نمی پذیریم و باید منافع ملت ایران کاملاً تأمین شود.

شاهچراغی با بیان اینکه مذاکرات باید طوری انجام شود که ضمن لغو تمامی تحریم ها، امکان لغو یک طرفه و یا کارشکنی در آینده نیز در آن وجود نداشته باشد گفت: قطعاً رفع تحریم ها شرط ایران در برجام است تا به واسطه آن بخش عمده ای از مشکلات معیشت مردم برطرف شود.

امام جمعه شهرری با اشاره به 16 آذر و روز دانشجو بیان داشت: با تمام تلاش ها و فتنه های دشمنان دانشجویان ایران اسلامی با تعهد کامل به اصول نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت مداری بصیرت خود را به رخ دشمنان نظام کشیده اند.

شاهچراغی با اشاره به اینکه در سالروز 16 آذر جمعی از دانشجویان شهید شدند ادامه داد: با ورود دانشجویان در این جریان و سایر جریان های سی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منافع ملت ایران در مذاکرات جدید باید کاملا تامین شود

منافع ملت ایران در مذاکرات جدید باید کاملا تامین شود