مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آذر 1400 ساعت 11:152021-12-03سياسي

حضور پر قدرت نیروی دریایی ارتش در آب های بین المللی/ خودکفایی در تجهیزات نظامی


فرمانده آموزش تخصص های دریایی باقرالعلوم(ع) رشت با اشاره به حضور پر قدرت نیروی دریایی ارتش در آب های بین المللی، گفت: در حوزه تجهیزات نظامی و دفاعی خودکفا هستیم.

- رشت- فرمانده آموزش تخصص های دریایی باقرالعلوم(ع) رشت با اشاره به حضور پر قدرت نیروی دریایی ارتش در آب های بین المللی، گفت: در حوزه تجهیزات نظامی و دفاعی خودکفا هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امیردریادار دوم مهدی شعبانزاده در سخنان پیش از خطبه نماز جمعه رشت با اشاره به نقش نیروی دریایی در دوران جنگ، اظهار کرد: نیروی دریایی ارتش هزار و 500 مأموریت دریایی انجام داده است.

وی با بیان اینکه در این مأموریت ها 10 هزار کشتی اسکورت شدند، افزود: در این مورد شاهد 250 مورد اصابت و چند مورد غرق شدن کشتی ها بودیم اما در همه مأموریت ها نیروی دریایی ارتش با اقتدار اجازه نداد تا به چرخه اقتصاد کشور آسیبی وارد شود.

امیر دریادار شعبانزاده در ادامه با اشاره به انجام 93 درصد صادرات و واردات از طریق دریا، گفت: ایران دارای دو سوم مرز آبی است که صیانت و حفظ این مرزها اهمیت بسیار زیادی دارد.

فرمانده آموزش تخصص های دریایی باقرالعلوم (ع) رشت با بیان اینکه امروز نیروی دریایی ارتش در کنار سپاه برای دفاع از این کشور از هیچ کوششی دریغ نمی کند، ادامه داد: نیروی دریایی در تأمین نیروهای متعهد و ولایت مد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور پر قدرت نیروی دریایی ارتش در آب های بین المللی/ خودکفایی در تجهیزات نظامی

حضور پر قدرت نیروی دریایی ارتش در آب های بین المللی/ خودکفایی در تجهیزات نظامی