مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آذر 1400 ساعت 10:452021-12-03سياسي

عضو هیات رییسه مجلس: مدیران دوتابعتی باقیمانده از دولت قبل را برکنار کنید


قانون منع بکارگیری دو تابعیتی ها باید جدی گرفته شود و اگر مدیر دو تابیعتی از دولت قبل در بدنه دولت و شرکت های زیر تابعه باقی مانده باید برکنار شوند.

- حجت الاسلام علی رضا سلیمی عضو هیئت رییسه برای پیشبرد امور دل نمی سوزاند و از همه توان خود برای پیشبرد مجموعه استفاده نمی کند و حتی ممکن است تحت تاثیر افراد نااهل قرار بگیرد و به دلیل حضور خیشاواندانشان در خارج از کشور ممکن است اطلاعات محرمانه سیاسی، اقتصادی و .

به بیرون از کشور درز پیدا کند.

سلیمی ادامه داد: تجربه نشان داده که برخی از مدیران دو تابعیتی دوره مسئولیت را طعمه ای برای ثروت اندوزی و انباشت سرمایه خود در خارج از کشور قرار دادند و مردم اکنون به این نوع مدیریت حساس کرده است.

عضو هیئت رییسه مجلس گفت: قانون منع بکارگیری دو تابعیتی ها باید جدی گرفته شود و اگر مدیر دو تابیعتی از دولت قبل در بدنه دولت و شرکت های زیر تابعه باقی مانده باید برکنار شوند و اگر اغماضی صورت گیرد استنکاف از قانون است.

سلیمی در همین خصوص به ادامه فعالیت مدیرعامل دو تابیعتی شرکت ملی مس و اعتراض کارگران این شرکت به دلیل به تعویق افتادن حقوق های خود اشاره و  تاکید کرد: مجلس شورای اسلامی مسئله حق و حقوق کارگران را پیگیری خواهد کرد؛ نمی شود که حق و حقوق کارگر پرداخت نشود و بعد آقایان در مجمع فوق العاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو هیات رییسه مجلس: مدیران دوتابعتی باقیمانده از دولت قبل را برکنار کنید

عضو هیات رییسه مجلس: مدیران دوتابعتی باقیمانده از دولت قبل را برکنار کنید