مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آذر 1400 ساعت 09:552021-12-03سياسي

روند مذاکرات فرسایشی نشود/ توجه به مطالبات زمین مانده معلولان


نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه مذاکرات در دولت جدید عزتمندانه تر از قبل شروع شده است، گفت: باید مراقب بود تا مذاکرات فرسایشی نشود.

- ، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی در خطبه های نمازجمعه ساری با تاکید بر تقوای الهی و مدیریت زمینه های گناه اظهار داشت: خشم وغضب و شهوات زمینه های گناه به شمار می روند.

وی با گرامیداشت روز نیروی دریایی افزود: نیروی دریایی در دوران دفاع مقدس تمامی نیروی دریایی عراق را نابود کرد و در تمام دوران جنگ، حتی یک روز صادرات نفت ایران متوقف نشد و کشتی های نفتی توسط نیروی دریایی اسکورت می شد.

وی ادامه داد: امروز نیروی دریایی به جایی از اقتدار رسید که با شناورهای ساخت داخل 45 هزار کیلومتر از اقیانوس عمیق دنیا عبور کردند بدون آنکه از 55 بندری طول مسیر، کمکی دریافت کنند.

آیت الله لایینی یادآور شد: امروز خلیج فارس، دریای عمان، دریای سرخ و شاهراه های دریایی توسط نیروی دریایی محافظت می شود و از فداکاری های این نیرو تقدیر داریم.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه قانون اساسی جمهوری اسلامی از درخشان ترین کارها پس از انقلاب اسلامی و پیشرفه است، گفت: این قانون بسیار مدرن و پیشرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند مذاکرات فرسایشی نشود/ توجه به مطالبات زمین مانده معلولان

روند مذاکرات فرسایشی نشود/ توجه به مطالبات زمین مانده معلولان