مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آذر 1400 ساعت 09:302021-12-03فرهنگي

از «بندر بند» تا «گشت 3»؛ سینماها چقدر بلیت فروختند؟


در حالی که فیلم «گربه سیاه» از اکران در هفته ای که گذشت بازماند، فیلم «بندربند» به فروش 10 میلیون تومانی و «گشت 3» به 15 میلیارد تومان رسید.

- در حالی که فیلم گربه سیاه از اکران در هفته ای که گذشت بازماند، فیلم بندربند به فروش 10 میلیون تومانی و گشت 3 به 15 میلیارد تومان رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا در هفته گذشته، بندر بند تنها فیلم جدیدی بود که روانه اکران شد و این ساخته منیژه حکمت که پیش از این در چند جشنواره خارجی هم شرکت کرده بود با شروع اکران از 10 آذر و در کمتر از 30 سالن سینمایی به فروش 10 میلیون تومانی رسید.

رمانتیسم عماد و طوبا به کارگردانی کاوه صباغ زاده هم که از سوم آذرماه روی پرده رفت تاکنون بیش از 80 میلیون تومان بلیت فروخته و حدود 3300 نفر هم تماشاگر داشته است.

رمانتیسم عماد و طوبا آتابای نیکی کریمی از دیگر فیلم های جدید این روزهای سینما است که با بیش از 55 هزارنفر مخاطب، فروش یک میلیارد و 200 میلیون تومان را رد کرده است.

فیلم گشت 3 به کارگردانی سعید سهیلی هم که از 26 آبان ماه روی پرده رفته تاکنون بیش از 672 هزار نفر مخاطب داشته و به فروش 15 میلیارد تومان هم رسیده است.

قهرمان ساخته اصغر فرهادی پس از گذشت حدود یک ماه از آغاز اکران 366 هزار نفر مخاطب داشته و فروش هشت میلیارد و 700 میلیون تومان را رد کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از «بندر بند» تا «گشت 3»؛ سینماها چقدر بلیت فروختند؟

از «بندر بند» تا «گشت 3»؛ سینماها چقدر بلیت فروختند؟