مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آذر 1400 ساعت 09:252021-12-03فرهنگي

بررسی ظرفیت های مشترک سینمای ایران و چین


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی فرهنگستان هنر، نشست تخصصی ظرفیت های مشترک سینمای ایران و چین به مناسبت پنجاهمین سالگرد روابط دیپلماتیک ایران و چین، - ظرفیت های مشترک سینمای ایران و چین در نشستی تخصصی با حضور رییس فرهنگستان هنر و سفیر چین در تهران بررسی شد.

یکی از دغدغه های اصلی ما به عنوان سینماگران این است که بتوانیم زمینه هایی را فراهم کنیم تا با تولیداتی مشترک، سهمی را از بازار سینمای چین داشته باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی فرهنگستان هنر، نشست تخصصی ظرفیت های مشترک سینمای ایران و چین به مناسبت پنجاهمین سالگرد روابط دیپلماتیک ایران و چین، عصر روز پنجشنبه 11 آذر 1400، با حضور بهمن نامورمطلق، رییس فرهنگستان هنر؛ چانگ هوآ، سفیر چین در تهران؛ مجید مجیدی، رییس گروه تخصصی سینمای فرهنگستان هنر؛ جوزی هاوو، رایزن فرهنگی سفارت چین و جمعی از مدیران و اهالی فرهنگ و هنر و صاحب نظران حوزه سینما در فرهنگستان هنر برگزار شد.

جهان نیازمندِ وحدت شرقی هاستدر ابتدای این نشست بهمن نامورمطلق، رییس فرهنگستان هنر، ایران و چین را نماینده دو تمدن بسیار بزرگ خواند و گفت: این دو کشور بزرگ مشرق زمین، در طول تاریخ، در سرنوشت انسانیت و سرنوشت جهان بسیار تأثیرگذار بوده اند و امروز هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی ظرفیت های مشترک سینمای ایران و چین

بررسی ظرفیت های مشترک سینمای ایران و چین