مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آذر 1400 ساعت 08:302021-12-03حوادث

دستگیری11 شکارچی غیرمجاز قبل از اقدام به شکار در کامیاران


سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کامیاران گفت:یگان محیط زیست این شهرستان در چهار مأموریت جداگانه موفق به دستگیری 11 شکارچی غیرمجاز قبل از اقدام به شکار شد.

- ایسنا/کردستان سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کامیاران گفت:یگان محیط زیست این شهرستان در چهار مأموریت جداگانه موفق به دستگیری 11 شکارچی غیرمجاز قبل از اقدام به شکار شد.

سامان سیفی دیروز(11 آذر) اظهار کرد:گشت و کنترل شبانه روزی محیط بانان یگان حفاظت محیط زیست کامیاران در مناطق تحت مدیریت، شکار ممنوع و آزاد موجب دستگیری شکارچیان و صیادان متخلف شده است.

وی با تقدیر از تلاش بی وقفه مأموران اجرایی یگان حفاظت این شهرستان بیان کرد: در چهار مأموریت شبانه، محیط بانان موفق به دستگیری شکارچیان قبل از تعدی به جان حیات وحش شده و نگذاشته اند که جان وحوش به خاطر متخلفان به خطر افتد.

سیفی با اشاره به اینکه اهمیت این مأموریت ها به این جهت است که شکارچیان، قبل از شکار و تجاوز به جان حیات وحش شهرستان دستگیر شده اند، افزود: در این چهار مأموریت شبانه 11 متخلف که قصد شکار داشتند قبل از هر اقدامی با هوشیاری و رصد به موقع محیط بانان، دستگیر شدند.

وی ادامه داد: از این شکارچیان شش قبضه اسلحه شکاری که دو قبضه غیر مجاز بوده، 45عدد فشنگ، دو عدد نورافکن و دو عدد چراغ قوه کشف و توقیف شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری11 شکارچی غیرمجاز قبل از اقدام به شکار در کامیاران

دستگیری11 شکارچی غیرمجاز قبل از اقدام به شکار در کامیاران