مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آذر 1400 ساعت 08:302021-12-03ورزشي

خواستار دسترسی دانشگاه ها به اطلاعات واکسیناسیون دانشجویان هستیم


معاون دانشجویی دانشگاه تهران دسترسی دانشگاه ها به وب سرویس اطلاعات واکسیناسیون دانشجویان را قبل از ورود به دانشگاه و سراها ضروری دانست و گفت: - معاون دانشجویی دانشگاه تهران دسترسی دانشگاه ها به وب سرویس اطلاعات واکسیناسیون دانشجویان را قبل از ورود به دانشگاه و سراها ضروری دانست و گفت: در این راستا مکاتبه ای از سوی رییس دانشگاه تهران با معاون اول رییس جمهوری صورت گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر علیرضا وجهی در نشست معاونان دانشجویی دانشگاه های منطقه یک کشور گفت: یافتن راه حل منطقی و مناسب برای بازگشایی حضوری دانشگاه ها نیازمند تشریک مساعی بین مسئولان دانشگاه ها و انتقال تجارب دانشگاه ها به یکدیگر است.

دبیر شورای معاونین دانشجویی دانشگاه های منطقه یک کشور درباره چالش های آغاز آموزش حضوری دانشجویان، افزود: یکی از مهمترین این چالش ها، مسائل بهداشت روان و جسم دانشجویان است که باید در اولویت قرار گیرد.

وی با اشاره به شرایط جدید ناشی از کرونا، اظهار کرد: از سال 2020 که با ویروس کرونا مواجه شدیم، یک میلیارد و 600 نفر در سراسر جهان با مشکلات آموزشی مواجه شدند که ناچار بودند خود را با شرایط جدید منطبق کنند.

کشورمان هم از سال 1398 با این معضل رو به رو شد که تعطیلی کلاس های حضوری و فعالیت های فرهنگی، ورزشی و برگزاری کلاس های غیرحضوری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خواستار دسترسی دانشگاه ها به اطلاعات واکسیناسیون دانشجویان هستیم

خواستار دسترسی دانشگاه ها به اطلاعات واکسیناسیون دانشجویان هستیم