مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آذر 1400 ساعت 07:152021-12-03سياسي

بازدید عضو تشخیص مصلحت نظام از شهرک صنعتی زاهدان میرجاوه


عضو تشخیص مصلحت نظام در بازدید از شهرک صنعتی زاهدان – میرجاوه گفت: اجرای چند مگا پروژه می تواند سبب تغییر چهره استان شود.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان عضو تشخیص مصلحت نظام در بازدید از شهرک صنعتی زاهدان – میرجاوه گفت: اجرای چند مگا پروژه می تواند سبب تغییر چهره استان شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- محمد رضا باهنر اظهار کرد: این طرح ها چنانچه توسط بخش خصوصی اجرا شود موجب تحول های چشمگیری در ابعاد مختلف در استان می شود.

وی یاد آور شد: در این راستا صندوق توسعه ملی می تواند میزان چشمگیری از منابع مالی مورد نیاز طرح های بزرگ را تامین کند.

دبیر کل جامعه مهندسین کشور خاطر نشان کرد: طرح های فولادی از جمله طرح های مورد نیاز و دارای توجیه اقتصادی در استان سیستان و بلوچستان به شمار می رود.

باهنر بیان داشت: علاوه بر این ذخایر عظیم معدنی و سواحل مکران که از جمله ظرفیت های استان هستند که باید با برنامه ریزی در خصوص جذب سرمایه گذار در این بخش ها سبب تحول در استان شد.

وی تاکید کرد: بررسی و احصای مشکلات واحد های تولیدی باید در دستور کار قرار گیرد تا بتوان مورد به مورد در مرتفع سازی آنها گام های موثر و عملی برداشت.

عضو تشخیص مصلحت نظام از دو واحد تولیدی پلیمر پاکت پرند، تولید کننده انواع کیسه های پلیمری و ناجی پوشش ، تولید کننده انواع البسه نظامی واقع در ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید عضو تشخیص مصلحت نظام از شهرک صنعتی زاهدان میرجاوه

بازدید عضو تشخیص مصلحت نظام از شهرک صنعتی زاهدان میرجاوه