مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آذر 1400 ساعت 07:152021-12-03اقتصادي

10 درصد صنایع فعال چهارمحال و بختیاری گواهی تحقیق و توسعه دارند


رییس اداره آموزش، پژوهش و فناوری سازمان صمت چهارمحال و بختیاری گفت: هم اکنون 78 واحد صنعتی این استان دارای گواهی و پروانه تحقیق و توسعه با امضا مقام عالی وزارت هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد به نقل از روابط عمومی صمت چهارمحال و بختیاری محمدحسین قنبری گفت: هم اکنون 78 واحد صنعتی این استان دارای گواهی و پروانه تحقیق و توسعه با امضا مقام عالی وزارت هستند.

رییس اداره آموزش، پژوهش و فناوری سازمان صمت چهارمحال و بختیاری افزود: این تعداد واحد معادل 10 درصد مجموع واحد های صنعتی فعال استان است.

وی گفت: گواهی تحقیق و توسعه برای تمام متقاضیان و فعالانی که دارای پروانه بهره برداری صنعتی و سطح تکنولوژی و مدیریتی قابلیت صدور دارد و دارندگان گواهی تحقیق و توسعه می توانند پس از گذشت یک سال برای تبدیل گواهی خود به پروانه با امضا مقام عالی وزارت اقدام کنند.

 قنبری تصریح کرد: این گواهی مهر تاییدی بر توانمندی های واحد های صنعتی از نظر تشکیلات سازمانی، امکانات آزمایشگاهی، تجهیزات تخصصی و نیروی انسانی متخصص در زمینه صنایع برق، الکترونیک، کنترل و اتوماسیون و.

است.

وی تصریح کرد: هم اکنون 18 واحد صنعتی استان هم مجوز فنی و مهندسی دارند که مجوز های فنی و مهندسی برای کلیه متقاضیان و فعالانی که دارای مهارت و ایده های نو و خلاقانه در زمینه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 درصد صنایع فعال چهارمحال و بختیاری گواهی تحقیق و توسعه دارند

10 درصد صنایع فعال چهارمحال و بختیاری گواهی تحقیق و توسعه دارند