مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آذر 1400 ساعت 06:252021-12-03بين الملل

ادامه لفاظی و شلوغ کاری مقامات صهیونیستی علیه ایران؛ این بار رییس موساد


در ادامه لفاظی ها و شلوغ کاری های مقامات صهیونیست علیه ایران همزمان با مذاکرات رفع تحریم ها در وین، رییس سازمان موساد نیز درباره برنامه هسته ای ایران صحبت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، دیوید بارنیع رییس سازمان جاسوسی موساد در ادامه لفاظی ها و شلوغ کاریهای مقامات نخست وزیر و اسحاق هرتزوگ رییس رژیم صهیونیستی گفت: ایران هرگز سلاح اتمی نخواهد داشت، نه در سالهای آینده و نه هیچوقت.

این اظهارات درحالی مطرح می شود که ایران بارها تاکید کرده هرگز به دنبال سلاحهای کشتار جمعی نبوده و تمامی فعالیتهای هسته ای این کشور در جهت صلح آمیز و زیر نظر آژانس بین المللی انرژی اتمی قرار دارد.

  نفتالی بنت نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز روز گذشته در تماس تلفنی با وزیر خارجه آمریکا ضمن متهم کردن ایران به تلاش برای باج گیری هسته ای، خواستار توقف مذاکرات غیرمستقیم واشنگتن با تهران شده بود.

  بنت در این تماس ضمن متهم کردن ایران به باج گیری اتمی به عنوان تاکتیک برای مذاکره در وین، خواستار توقف فوری مذاکرات وین و اعمال تدابیر سخت علیه ایران شد.

سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت خارجه کشورمان بلافاصله به اظهارات بنت پاسخ داد و  تصریح کرد: هیأت ها در وین، از اقامتگاه نخست وزیر رژیم صهیوییستی دستور نخواهند گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه لفاظی و شلوغ کاری مقامات صهیونیستی علیه ایران؛ این بار رییس موساد

ادامه لفاظی و شلوغ کاری مقامات صهیونیستی علیه ایران؛ این بار رییس موساد