مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آذر 1400 ساعت 05:252021-12-03بين الملل

تاکید دیپلمات های آمریکایی و اروپایی بر ضرورت همکاری با چین


در بیانیه مشترک وزارت خارجه آمریکا و سرویس اقدام خارجی اروپایی آمده، مقام های ارشد دو طرف بر ضرورت همکاری با چین در صورت امکان و مدیریت رقابت در چارچوب یک رفتار مسئولانه تاکید کردند.

- در بیانیه مشترک وزارت خارجه آمریکا و سرویس اقدام خارجی اروپایی آمده، مقام های ارشد دو طرف بر ضرورت همکاری با چین در صورت امکان و مدیریت رقابت در چارچوب یک رفتار مسئولانه تاکید کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، در ادامه این بیانیه همچنین آمده است: دیپلمات ها و مقام های ارشد اروپایی و آمریکایی بار دیگر تاکید کردند که روابط نسبی با چین چند وجهی شده و بر اهمیت حفظ و ادامه همکاری و تماس نزدیک با توجه به رویکرد دو طرفه با چین تاکید کردند.

در ادامه این بیانیه همچنین ذکر شده است: ما سرمایه گذاری می کنیم و اقتصاد خود را رشد می دهیم و در صورت امکان با چین همکاری می کنیم و رقابت سیستماتیک خود با چین را مسئولانه مدیریت می کنیم.

این بیانیه پس از آن منتشر شد که دومین نشست در سطح عالی گفتگوی آمریکا-اتحادیه اروپا درباره چین توسط وندی شرمن، معاون وزیر خارجه آمریکا و استفانو سانینو، دبیرکل سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپا برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید دیپلمات های آمریکایی و اروپایی بر ضرورت همکاری با چین

تاکید دیپلمات های آمریکایی و اروپایی بر ضرورت همکاری با چین