مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آذر 1400 ساعت 04:352021-12-03سياسي

واحد مددکاری از اقتدار لازم برخوردار نیست/تقویت جایگاه مددکاری در بنیاد شهید


رییس انجمن مددکاران اجتماعی ایران با اشاره به جایگاه واحد مددکاری در کشور، گفت: اقتدار و امنیت لازم به حوزه مددکاری اجتماعی داده نمی شود.

- به تقویت مددکاری در بنیاد شهید اشاره کرد و گفت: یکی از سازمان هایی که خدمات مددکاری اجتماعی ارائه می دهد، بنیاد شهید است و معمولاً در بسیاری از کشورها حمایت های روانی و اجتماعی از خانواده هایی که به دلایل مختلف در جنگ آسیب می بینند صورت می گیرد و در کشور ما نیز از جانبازان، آزادگان و خانواده های شهدا حمایت می شود.

وی تأکید کرد: از ابتدای تأسیس بنیاد شهید واحدهای مددکاری اجتماعی نسبت به ارائه خدمات به افراد تحت پوشش اقدام کرده اند، سالیان سال است که مددکاری اجتماعی در این نهاد ارائه می شود و از این موضوع می توان در جهت تدوین مداخلات مددکاری اجتماعی مبتنی بر زیست بوم کشور بهره برد.

نکته مهمی که وجود دارد، این است که انتظار می رود در دوره جدید بنیاد شهید در ادامه و استمرار کارهایی که در گذشته انجام می شده، قاضی زاده هاشمی رییس جدید بنیاد شهید اهتمام و توجه بیشتری به این موضوع داشته باشد و تقویت مددکاری اجتماعی را در بنیاد شهید در دستور کار قرار دهد.

رییس انجمن مددکاران اجتماعی ایران ادامه داد: اعتقاد دارم به رغم اینکه بخش عمده ای از این کار توسط واحد مددکاری اجتماعی انجام می شود، اما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واحد مددکاری از اقتدار لازم برخوردار نیست/تقویت جایگاه مددکاری در بنیاد شهید

واحد مددکاری از اقتدار لازم برخوردار نیست/تقویت جایگاه مددکاری در بنیاد شهید