مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آذر 1400 ساعت 18:352021-12-02اجتماعي

بناب با دوران اوج خود فاصله گرفته است/ میل به بلند مرتبه سازی در بناب وجود ندارد


مدیرکل دفتر فنی، حمل و نقل و ترافیک استانداری آذربایجان شرقی گفت: شهرستان بناب در سال های اخیر با دوران اوج خود فاصله گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، رضا طوسی در آیین تکریم و معارفه شهردار جدید بناب با اشاره به اینکه وضعیت زیرسازی و آسفالت بناب در شأن شهرستان بناب نیست؛ اظهار داشت: باید بناب به دوران طلایی خود برگردد.

وی تصریح کرد: بناب امروز با دوران اوج خود فاصله زیادی دارد و با همتی که در بین مردم و مسئولان بناب وجود دارد، باید به این نقطه اوج دست یابد.

مدیرکل دفتر فنی استانداری آذربایجان شرقی اذعان کرد: شهری که در استان بصورت ارتفاعی رشد نکرده، بناب است؛ گفت: در بناب میل به بلند مرتبه سازی وجود ندارد.

طوسی در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات شهردار سابق بناب، فرید پناهی قدیم را به عنوان شهردار جدید بناب معرفی کرد.

  بناب را به شهر کارگاه عمرانی تبدیل خواهیم کرد فرید پناهی قدیم شهردار جدید بناب نیز در این مراسم طی سخنان کوتاهی با بیان اینکه بناب را به شهر کارگاه عمرانی تبدیل خواهند کرد؛ گفت: مجموعه شهرداری را باید برای این سیستم و پیاده کردن آن آماده کنیم.

وی از پیاده کردن مدیریت راهبردی در شهرداری بناب خبرداد و افزود: از تمام ظرفیت مجموعه مسئولان و مردم و همکاران برای ارتقای شهر بناب استفاده خواهم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بناب با دوران اوج خود فاصله گرفته است/ میل به بلند مرتبه سازی در بناب وجود ندارد

بناب با دوران اوج خود فاصله گرفته است/ میل به بلند مرتبه سازی در بناب وجود ندارد